Perfume of the week: Fantasy

Jag är sådan där som älskar parfym, och därför har jag gjort ett litet schema vad gäller mina parfymer. Jag har elva olika parfymer för tillfället (snart tolv, om Fijan Water Lotus inhandlas), men jag använder bara åtta. Därav schemat. Jag använder samma parfym en vecka, sedan går jag vidare till nästa, och därmed hinner jag använda samma parfym sex gånger om året. Den här veckan är det Fantasy skapad av Britney Spears som gäller.
 
 
 
Parfymen har en väldigt söt och tjejig doft, men samtidigt lyxig och elegant och väldigt sensuell. Den passar mer till den yngre kvinnan och är en fantastisk vardagsparfym, men den passar även utmärkt till en lite mindre elegant fest. Flaskan är vacker och söt och djupt rosa. Parfymen doftar hela dagen och räcker väldigt länge.
 
Toppnoter: Litchi (frukt), gyllene kvitten (frukt) och kiwi.
Hjärtnoter: Jasmine och vit choklad
Basnoter: Iris, mysk och träolja
 
Parfymen finns att köpa på KICKS från 305:-
Oslofru
2015-04-07 @ 16:39:34
URL: http://www.oslofru.com

Åå den luktar sååå gott <3

Svar: Den luktar fantastiskt!
Beauty by Emelie

Skogsraah ☾
2015-04-07 @ 20:21:45
URL: http://skogsraah.blogg.se

Ja, den där använde jag förr minns jag :) doftar jättegott!

Svar: Så fantastisk!
Beauty by Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0