Lypsyl: Hand & Nail

När någon säger Lypsyl tänker nog de flesta av oss på just lipsyler. Visste ni att sedan en tid tillbaka finns även handkrämer i sortimentet från Lypsyl?
 
Lypsyl erbjuder för tillfället tre olika hand cremer: Hand & Nail, Intensive puls och silky & soft.
 
Jag använder Hand & Nail då den bland annat innehåller arganolja vilket vårdar och stärker både händer och naglar. Jag har alltid haft väldigt svaga naglar som lätt bryts av samt torra händer. Sedan jag började använda denna kräm har jag inte bara fått mjukare händer och starkare naglar, utan även längre naglar - någonting jag inte räknade med.
 
Produkten sjunker in i huden väldigt fort och håller händerna fräscha och återfuktade väldigt länge, att applicera tre gånger om dagen räcker, produkten försvinner inte av att tvätta händerna. Den doftar inte särskilt stark och bara en liten stund, och det är en djup, sensuell doft där man känner arganoljan. Finns att köpa i matvarubutiker.
Linn Strömberg
2015-04-07 @ 23:17:07
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/

Åh måste testa! hade super bra och starka naglar förut, men nu har de börjat gå av och dela på sig och vad vet jag :s

Svar: Du kommer ÄLSKA den! :)
Beauty by Emelie

Oslofru
2015-04-08 @ 10:21:57
URL: http://www.oslofru.com

Oh det där var nåt nytt! Måste jag testa :D

Svar: Gör det, bland det bästa som hänt! :)
Beauty by Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0