Argan Day

Idag var en sådan där underbar Argan Olja dag. Jag är helt såld, jag ÄLSKAR arganolja. Det finns så otroligt mycket att skriva om argan och dess underverk för kropp och sinne, så det får bli i ett eget inlägg lite senare. Det jag kan säga nu är att argan är en nöt som växer i Marocko där nötoljan är det som används i diverse skönhetsprodukter.
 
Mitt hår känns tjockt, mjukt och underbart efter att ha tvättat håret med arganolja i både schampoo och balsam. Idag fick håret torka naturligt med lite Radiant Oil från the Body Shop. Även kroppen känns mjuk som silke då även den har skämts bort med arganolja.
 
Min AD (Argan Day, inte Aggregate Demand) består av Delon+ schampoo och balsam med arganolja, jag hittade båda flaskorna på COOP Forum för 89:-/styck, vilket är budgetpris för produkter utan sulfater och parabener. Produkten doftar väldigt gott och räcker länge. Jag använder även två sorters tvålar under min AD. Innan jag använder schampoo och balsam använder jag Body Shop's Wild Argan Oil tvål och sedan Barnängens tvål med Argan, Marula och Mandel. Efter duschen smörjer jag även in mig med barnängens lotion med samma doft som tvålen då den doftar mer än gudomligt.
 
 
Arganolja, Shampoo+Balsam: COOP Forum, 178:-
Wild Argan Oil, Shower Gel: Body Shop, 85:-
Lenande & Olja duschgel, Barnängen Essentials, Lyko 29:-
Lenande & Olja lotion, Barnängen, Lyko 35:-
Wild Argan Oil, The Radiant oil, Body Shop, 225:-
Stina
2015-04-05 @ 23:56:51
URL: http://ztinas.spotlife.se

Var gärna med och tävla på min blogg och vinn ett inlägg där jag marknadsför din blogg. Tävlingen hittar du här: http://ztinas.spotlife.se/2015/04/04/pasktavling/
Hoppas du får en superbra dag :)
Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0