Fijan water lotus

Förra veckan gjorde jag en liten sväng till Body Shop butiken i Tuna Park, och med mig fick jag ett prov i den nya eu de toilette serien. Jag fick Fijan Water Lotus. Idag provade jag den för första gången. Och jag är störtkär. Jag älskar den.
 
Parfymen har en väldigt lyxig och djup doft, jag sprejade på mig ett sprut vid halsen klockan tolv idag och jag doftar fortfarande magisk. Parfymen påminner om ett tropiskt paradis och passar perfekt till våren och sommaren. När jag först applicerade den trodde jag att jag av misstag fått en eu de perfum då den doftade såpass djupt och hade inte den lättare toilette känslan - detta höjer bara klassen på parfymen.
 
Toppnoter är mandarin och litsea, hjärtnoten är vattenlotus från Fijiöarna och ros, och basnoten kan bara beskrivas som en havsbris. För att citera Body Shop: "det är himmelriket på flaska" och jag kan bara hålla med. 50ml kostar 265:- och är definitivt värd varenda krona, 5/5

Köp den här



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0